Cast #LikeMe en nieuwe Ketnet-wrappers openen gloednieuwe Ketnet-zone in Plopsaland De Panne

Deze voormiddag vond de feestelijke openingsceremonie van de nieuwe Ketnet-zone in Plopsaland De Panne plaats. De cast van #LikeMe en de nieuwe Ketnet-wrappers kregen de eer om de zone, met twee attracties, officieel te openen. Bezoekers kunnen er vanaf nu een ritje op de #LikeMe Coaster en een tocht in een Tik Tak-bootje maken. Het betreft een investering van 2,5 miljoen euro.

SAMSUNG CSC

De nieuwe Ketnet-zone is volledig gethematiseerd naar de leefwereld van het iconische Ketnet Junior-programma Tik Tak en naar de populaire, muzikale Ketnet-serie #LikeMe. In de zone bevinden zich twee attracties: voor de allerkleinsten is er Tik Tak, een waterattractie waarbij bezoekers een boottochtje maken doorheen de wereld van Tik Tak. In de #LikeMe Coaster kunnen fans samen met Caro, Camille, Vince en Yemi een spannende achtbaanrit maken. Het waren de cast van #LikeMe en de nieuwe Ketnet-wrappers die de zone deze voormiddag, op de eerste dag van het Ketnet Feestweekend, officieel openden in het bijzijn van heel wat fans en genodigden. Daarna gaf #LikeMe het beste van zichzelf tijdens een spetterend liveoptreden.

“Het idee om #LikeMe te vereeuwigen met een eigen attractie in het park is een logisch gevolg van de enorme populariteit van de serie binnen onze doelgroep. Met #LikeMe mikken we op een iets ouder publiek, terwijl we met Tik Tak eerder de allerkleinsten aanspreken. Op die manier is er in de nieuwe Ketnet-zone voor elk wat wils. We zijn dan ook enorm tevreden dat we dit samen met Ketnet en Fabric Magic kunnen verwezenlijken.”, aldus CEO van de Plopsa Group Steve Van den Kerkhof.

Eerst was er ook nog de overhandiging van de gouden CD voor de cast van Like me

“We zijn zeer blij met de nieuwe Ketnet-zone in Plopsaland De Panne. Op die manier kunnen de Juniors en de Ketnetters hun favoriete programma’s beleven tijdens een spannende rit in de #LikeMe Coaster of tijdens een tochtje in de Tik Tak-bootjes.”, aldus Annemie Gulickx, netmanager Ketnet.

fotoreportage van de opening van de “Like me cooster”

er was ook veel bekend volk op de opening en de receptie. Plopsaland en Ketnet deden er alles aan om iedereen te laten genieten van klein tot groot.

Ook Thomas Van Goethem, CEO van Fabric Magic, het productiehuis achter #LikeMe is laaiend enthousiast: “Met het grote succes van ons derde seizoen blijkt dat #LikeMe na al die jaren nog steeds een speciaal plekje heeft in de harten van ons publiek. We zijn dan ook verheugd om onze fans te verwelkomen op onze eigen #LikeMe Coaster!”

Het Ketnet Feestweekend vindt nog plaats tot en met zondag 29 mei met een dagelijks optreden van #LikeMe, ontmoetingen met Samson & Marie, de cast van Hoodie en de gloednieuwe Ketnet-wrappers. Het Ketnet Feestweekend is bovendien inbegrepen in je toegangsticket. Alle informatie is terug te vinden op: www.plopsalanddepanne.be

Optreden van Like me

De komende 4 dagen kunnen de bezoekers van Plopsaland De Panne een uur lang kijken en genieten van het optreden van “Like Me”. Een show om U tegen te zeggen. met de dansers en vele bekende deuntjes vanuit de serie.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *