Klant terug koning bij instituut-parfumerie-fashion Claudia

Bij instituut-parfumerie-fashion Claudia in Diksmuide wordt het “Weekend van de Klant” uitgebreid naar een volledige week, waarin klanten worden verwend met cadeaus, persoonlijk advies en kortingen. Deze actie benadrukt het belang van lokaal winkelen en de waarde van persoonlijk contact, in een tijd waarin online shoppen steeds populairder wordt.

In het eerste weekend van oktober organiseert Unizo traditioneel het “Weekend van de Klant”. Dit jaar krijgt dit initiatief een extra dimensie bij instituut-parfumerie-fashion Claudia, gelegen in de Generaal Baron Jacquesstraat 37 te Diksmuide. Bij deze lokale zaak worden de klanten niet alleen tijdens het officiële weekend verwend, maar een hele week lang.

Een week vol verwennerij

Unizo’s “Weekend van de Klant” is bedoeld om ondernemers in de kijker te zetten en klanten te belonen voor hun loyaliteit. Bij Claudia gaat het echter verder dan de gebruikelijke kleine attentie. “Wij vinden dat onze klanten elke dag koning moeten zijn,” zegt Claudia, eigenaresse van het instituut. Daarom krijgen bezoekers tijdens de speciale actieweek niet alleen een cadeautje, maar ook persoonlijke aandacht, advies op maat en een uitzonderlijke winkelervaring.

Claudia legt uit dat ze dit jaar wilde uitpakken met iets bijzonders. “In deze tijden van online shoppen en snelle transacties, wil ik de waarde van persoonlijk contact weer centraal stellen. Daarom geven we niet zomaar een geschenk, maar willen we onze klanten écht in de watten leggen, met zorg en aandacht voor hun specifieke noden.”

Lokaal ondernemerschap centraal

De zaak in Diksmuide is al jarenlang een vaste waarde in de regio en wordt door velen geprezen om haar klantgerichtheid. Claudia is er trots op dat haar instituut-parfumerie meer is dan een winkel; het is een plek waar mensen zich thuis voelen. “Lokaal winkelen is belangrijk, niet alleen voor de ondernemers, maar ook voor de gemeenschap. Het geeft een gevoel van verbinding en ondersteunt de lokale economie,” voegt ze toe.

Gedurende de week kunnen klanten bij Claudia terecht voor persoonlijk schoonheidsadvies, aangepaste behandelingen en een uitgebreid assortiment aan parfums en mode. “We kiezen onze producten met zorg, en zorgen ervoor dat we altijd op de hoogte zijn van de laatste trends en innovaties. Zo kunnen we onze klanten het beste van het beste aanbieden,” zegt ze.

Een blik op de toekomst

Met de verschuiving van fysiek winkelen naar online shoppen, blijft Claudia geloven in de kracht van persoonlijk contact. “De toekomst van retail zit volgens mij in de beleving. Mensen willen niet alleen iets kopen, ze willen ook een ervaring. Daarom is het belangrijk om een band op te bouwen met je klanten en hen een reden te geven om telkens terug te komen,” aldus Claudia.

De Week van de Klant bij instituut-parfumerie-fashion Claudia loopt van 30 tot 5 oktober. Naast cadeautjes en verwennerij, kunnen klanten genieten van speciale aanbiedingen en kortingen op een breed scala aan producten. “Het is onze manier om onze klanten te bedanken voor hun vertrouwen, en hen te laten zien dat ze voor ons belangrijk zijn, niet alleen tijdens dit weekend, maar altijd.”

(Tekst Serge Jansen van www.westnieuws.be)