Plopsa opent nieuwe ‘Plop-Up’ in Nieuwpoort

Plopsa heeft vandaag een nieuwe ‘Plop-Up’ winkel geopend in Nieuwpoort. Deze winkel biedt bezoekers een innovatieve en interactieve manier om kennis te maken met Plopsa-parken via 17 digitale schermen. De opening werd feestelijk gevierd met bekende Studio 100-figuren en prominente gasten.

De nieuwe ‘Plop-Up’ winkel van Plopsa opende vandaag feestelijk zijn deuren in Nieuwpoort. Kabouter Klus, Bumba en Bumbalu hadden de eer om het lint door te knippen en het startschot te geven voor dit innovatieve winkelconcept. Vanaf morgen kunnen bezoekers hier niet alleen terecht voor informatie over Plopsa Resort Belgian Coast en andere Plopsa-parken, maar ook voor het kopen van merchandise en tickets.

Een innovatieve winkelervaring aan de Belgische kust

Gelegen vlakbij de zeedijk biedt de ‘Plop-Up’ een unieke en interactieve winkelervaring. Maar liefst 17 digitale schermen zorgen voor een dynamische en informatieve presentatie van de verschillende Plopsa-parken en accommodaties. Deze schermen geven de bezoekers de mogelijkheid om op een innovatieve manier kennis te maken met alles wat Plopsa te bieden heeft.

Carl Lenaerts, CEO van de Plopsa Group, licht toe: “We zijn ontzettend blij om de ‘Plop-Up’ te kunnen openen en onze bezoekers de kans te geven om op een dynamische en visueel aantrekkelijke manier kennis te laten maken met de wereld van Plopsa. De ‘Plop-Up’ is een perfecte aanvulling op onze bestaande parken en versterkt onze aanwezigheid aan de Belgische kust.”

Feestelijke opening met prominente gasten

De opening werd bijgewoond door belangrijke gasten zoals Carl Lenaerts, Geert Vanden Broucke (burgemeester van Nieuwpoort), Jos Decorte (schepen van Nieuwpoort) en Frans Lefevre (schepen van Nieuwpoort). De geliefde Studio 100-figuren Kabouter Klus, Bumba en Bumbalu zorgden voor een vrolijke noot tijdens de festiviteiten.

Bijzondere attracties tijdens het openingsweekend

Ter gelegenheid van het openingsweekend op 29 en 30 juni, kregen bezoekers de kans om een Meet & Greet te hebben met Bumba en Bumbalu. Dit zorgde voor extra aantrekkingskracht en maakte de opening tot een onvergetelijke gebeurtenis voor jong en oud.

Praktische informatie

De ‘Plop-Up’ in Nieuwpoort is dagelijks geopend en biedt naast een scala aan Studio 100-merchandise ook de mogelijkheid om park- en showtickets te kopen. Voor meer informatie over de ‘Plop-Up’ en de Plopsa-parken kunnen geïnteresseerden terecht op de officiële website www.plopsa.be.

Tekst Serge Jansen van www.westnieuws.be